Welcome kawan! Be my followers okay? Peacee xD

Bodyguards ❤

Please Don't Stop The Musix!

Tuesday, July 12, 2011

I`m done



Pada suatu pagi, dengan mata yang mengantok aku check phone aku dengan penuh harapan ada mesej dari dia. Yeyy! Memang ada :) Aku pun tekan laa then dengan sekelip mata air mata aku menitis. 'Cha, *** kapel doh ngn org lain, sorry ah neh'. Hahh, mudoh ah keja`an! Dia memang happy dengan awek dia, tapi aku? Habis madu sepah dibuang. Dia cakap dia tak nak couple sebelom dia abis SPM. Niee tak sampai bape hari, apa yg dia buat? Jyeahh! Itulah 'LELAKI'. #sembang berapi. Thanks ahh weyh, sebelom nie mu cakap macam mu perlu sangat-2 aku nie, tapi? Haa, kalo tak dengar suara aku, kirenyee tak perfect ah hari-2 dia. Nakal molek mung :) Tapi, aku mmg tak salahkan gf dia. Seriouslyy! Aku cuma nak salahkan diri aku, bertepuk sebelah tangan. Aku bodoh, aku perasan, bajet then apa lagi? Cakap laa wey! Skrg, aku nak try lupa dia. Nak delete semua memory aku dan dia. Senang-2, format je. Kenn? Dieeeeeee :)

No comments:

Post a Comment