Welcome kawan! Be my followers okay? Peacee xD

Bodyguards ❤

Please Don't Stop The Musix!

Wednesday, March 2, 2011

Membabi.



Alhamdulillah, rumah kuning tetap menjadi LOSER. Aku redhoo jeee -.-' Hmm, sebenarnya tujuan aku update blog nie sebab nak sembur BN! Bukan Barisan Nasional lhaa, nie name org. Nama samaran yg aku kasi dekat dye :') BN nie macam "NATANG" kodd. Agak gelenyaa dengan org laky, maksud aku, aku tahu dye yg paling lawa b'banding dengan orang lain tp itu bukan masalah aku! Yang jd masalah nyee, perangai BN nie macam gadis lorong. Kejap kejap panggil laky nie, panggil laky tuu, ejah laky nie, ejah laky tuu dan suka orang ambil tahu pasal "BARANG" dye. Bodoh? Memang bodoh! Aku malas lhaa nak tulis banyak banyak pasal BN eaa, buad nyemok blog aku yang semok jee! Blaa aa mung, aku harap mung kne rogol cepatcepat! :)

* Saya jahat? Yes I am, nasihat? Tak perlu kodd sebab saya tahu mulut saya macam longkang. TQ



p.s; Maaf sebab campur KL dan TRG. Kesulitan amatlah dikesali.

No comments:

Post a Comment