Welcome kawan! Be my followers okay? Peacee xD

Bodyguards ❤

Please Don't Stop The Musix!

Saturday, February 19, 2011

Hang Out Timee xD



Harhar, baru balek hangout ngan mem td. Best laa jgk, hee :D Thanks too Mimy cz sudi jd peneman saya d kala sepi td :) * sayang makk! And, aku nk cite ah sal td ny. Lau mu semeseme nok dengo ah. Oke :|

Firstly, Mimy g amek aku kt umaa aku akd, whoaa! Agak lamaa ah tunggu, tapi tapee.. TAK KESAH :D Then mse otw ke PA tuu, Mama Mimy ksi aku duet 10ya. OMG! Thank You Mak Cik :) Dgn muke tak malu nyee aku g sambut duet tuu, haphap! xD Dan, lam 15minit kemudian, sampai lahh kami di PA.

Time smpai kt PA ouh, mula aa jupe sepsep DARAKULUPUEHSS. Kenapa mereka mesti ada setiap hari sabtu? =..=" Beci kuu! Dok kesoh aa, patuu aku g letop brg kat PokGak. Masuk or, wow! Sejuk :) Hahaha! Aku pun dgn slambe nyee mngambil tmpt dduk d tgkt3. Blajablaja, potpetpotpet then kami blahh. Mase aku nok turun ohh, siked g nok kepik d pitu lif. Malu gilee bhaii :'< NVM! Ade aku kesah? :p


Baly * My Supe Dupe BFF punn call. Dia ajak aku pegy McD. Makanmakan, then pegy TCafe, makanmakan lagi then pegy McD balek then makanmakanmakan lagii! xD Buncit dohh perut aku :D Then yang pasti, kt McD tadi, saya jumpa A ;) Semakkngakknatangg! Supoh ahh :) I want you but I maluu, hakhak! Bodoh kan? Oke, bye :P


P.S = Saya beli batch Facebook, Starbucks dan Twitter :D * Doh bangge ahh?

No comments:

Post a Comment